Hedeflerle Yönetim Şirket Hedefleri Katılımcı Bir Tarzda Çalışanlar Bazında Belirlenir. Şirket Hedefleri Çalışanlarla Paylaşılır Ve Gerçekçi Olmasına Dikkat Edilir. Gelişmeler Periyodik Olarak Gözden Geçirilerek, Hedeflerle Gelişmeler Karşılaştırılır.
Şirket Vizyonuna Ulaşmanın Gereği Olarak Olarak Prodüktivitenin Arttırılması , Müşterilere Sunulacak Yeni Hizmetlerin Bulunması Ve Mevcut Hizmet Kalitesinin Arttırılması İçin Çalışanlarla Birlikte Sürekli Olarak Proje Çalışmaları Yürütülür.
Proje Konuları Çalışanlar Arası Beyin Fırtınaları Şeklinde Olduğu Gibi, Bireysel Öneriler Şeklinde De Olabilmektedir.
Yani Her Boyut Lojistik Çalışanı Büyüme Hedefi Çerçevesinde Kişisel Ve Şirketsel Gelişim İçin Maksimum Gayreti Göstermektedir.
Motivasyon Başarıya Götüren En Önemli Etkenin "Motive Olmuş Çalışan" Olduğuna İnanmaktayız.
Bireysel Mutluluğun En Üst Düzeyde Olması Hedeflenilmiştir. Kişisel Gelişim İçin Boyut Lojistik Çalışanlarına Gerekli Olan Tüm Alt Yapıyı Oluşturacaktır.
Çalışanların Gelişemediği Ve Hedefleri Paylaşmadığı Bir Şirkette Sürekli Gelişmeden Bahsetmek Pek Mümkün Olamamaktadır.
Çalışanların Beklentileri İle , Şirketin Beklentilerini Buluşturmak Ve Çalışanların Performansını Bu Hedefe Göre Değerlendirmek, Şirketimizde Motivasyonun Bir Gereği Olarak Kabul Edilmektedir.
Şirket Yönetimi, Motivasyonun Nasıl Gerçekçi Olarak Yapılması Gerektiğini Yapılan Toplantılarda Uzmanlar Eşliğinde Belirlemektedir.